Bel ons: (035) 737 04 41 of stuur een mail: info@navexperts.nl
Met de servicedesk van NavExperts bieden wij uw organisatie op support op afstand. Wij begeleiden uw organisatie in het begrijpen en beheersen van uw systemen wanneer u of uw gebruikers dat nodig hebben. Dit betekent dat door gebruik te maken van onze kennis en kunde uw gebruikers altijd door kunnen werken.
“Uw problemen, onze oplossingen.”
Omdat wij op afstand support bieden heeft u altijd een professional in de buurt. NavExperts is 24 uur per dag bereikbaar, waarbij u van maandag tot en met vrijdag tussen 08:30 en 17:00 direct één van onze medewerkers aan de lijn krijgt. Ook na 18:00 kunt u door middel van tickets uw incidenten bij ons melden, deze wordt, afhankelijk van het gekozen servicelevel de volgende werkdag of zelfs eerder opgepakt. Indien gewenst kijken wij met u mee waar een probleem zich voordoet, waarbij wij het probleem niet alleen oplossen, maar ook laten zien hoe het opgelost wordt. Op deze manier vergroten wij tegelijkertijd de kennis bij uw gebruikers.
Onze visie luidt: Service centraal. Daarom staat u als gebruiker bovenaan, met ons hoog oplossend vermogen zijn wij in staat u op professionele wijze te begeleiden en uw problemen te verhelpen. Daarbij ligt de focus bij ons altijd op “first time right”. Door onze ruime ervaring kunnen wij ons uitstekend verplaatsen in de klant, we doorzien snel wat nodig is en zorgen ervoor dat klanten zich gehoord voelen. Hierbij komen onze creativiteit, oplossingsgerichtheid en communicatieve kwaliteiten uitstekend van pas.
Bij NavExpers zit u niet vast aan non-stop ondersteuning. Een flexibele beschikbaarheid is voor u het belangrijkst. Zo zal de ene gebruiker meer ondersteuning nodig hebben dan de ander. Onze service desk past zich daar makkelijk op aan.
Bent u een organisatie die zich richt op de fashionbranche? FashionExperts kijkt graag met u mee.